شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان

logo-o-2048x354-1-pvpeig4a99z7436kt4iyqufq2mvobolk2w7f0ptbz6 copy2

افزایش ظرفیت واحدهای صنعتی

لینک کوتاه :

به گزارش دبیرخانه شورای گفتگوی استان سمنان :

استاندار و رئیس شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان در جلسه ای که درسالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان برگزار شد، اظهار داشت: اولویت برنامه کاری ما در استان حفظ وضعیت موجود، افزایش ظرفیت واحدهای صنعتی و فعال نمودن واحدهای راکد و پس از آن استقبال از سرمایه‌گذار جدید در استان است.
🔸وی بیان کرد: پس از بحث مدیریت مقابله با بیماری کرونا، مؤلفه اقتصاد از دیگر اولویت‌های جدی ما در استان است.

🔹رییس شورا تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند تا نسبت به مجوزهای صادر شده تحت مدیریت خود نظارت داشته باشند و در خصوص استعلام‌ها، از بروکراسی‌های غیرنیاز اجتناب کرده و با تسهیل در این خصوص، زمان را تسریع بخشند.

🔸هاشمی گفت: روند استعلام گیری از دستگاه‌های اجرایی متولی صدور مجوز برای سرمایه‌گذاران، مورد نظارت و بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت کوتاهی در این حوزه و تعلل در پاسخ استعلام و صدور مجوز در مهلت مقرر تعیین شده، با مدیر مربوطه برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

🔹وی اظهار داشت: با توجه به تعیین رشد 8.6 درصدی اقتصادی برای استان در سال آینده، در راستای تحقق این مهم، لازم است تا از ظرفیت و پتانسیل بسیار خوب صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران استان به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

🔸استاندار سمنان گفت: تدوین تقویم زمان‌بندی برگزاری جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با موضوع مشخص و موردی در خصوص رفع مشکلات موجود تا پایان سال، از دیگر ضروریات در این حوزه است.