شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان

logo-o-2048x354-1-pvpeig4a99z7436kt4iyqufq2mvobolk2w7f0ptbz6 copy2

آتش سوزی گسترده در دو واحد صنفی شهر سمنان

لینک کوتاه :

آتش سوزی گسترده در دو واحد صنفی

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع حریق گسترده در دو واحد صنفی شهر سمنان خبر داد و گفت: این آتش سوزی تلفات جانی نداشته است.

رضا رهایی ضمن بیان اینکه نیمه‌های شب وقوع حریق به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گزارش شد، ابراز داشت: بلافاصله تیمی برای اطفای حریق و نجات احتمالی مصدوم یا مجروحان حادثه به محل حادثه واقع در بلوار فدک سمنان اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه این حریق از یک واحد صافکاری و نقاشی خودرو در محل مذکور شعله‌ور شده بود، افزود: با توجه به گستردگی آتش سوزی واحد تعویض روغنی و آپاراتی همجوار آن نیز طعمه آتش شد.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه خوشبختانه مصدوم یا مجروحی در این واحدها مشاهده نشدند، ابراز داشت: عملیات اطفای حریق با توجه به شرایط واحدهای صنفی، وجود سیم‌های برق و احتمال برق گرفتگی و انفجار به دلیل وجود مواد اشتعال زا عملیات اطفای حریق انجام شد.

رهایی با بیان اینکه ۱۵ آتش نشان برای انجام عملیات اطفای این حریق در محل حادثه حضور داشتند، تصریح کرد: اطفای کامل این حریق بیش از یک ساعت به طول انجامید.

وی افزود: اگر چه حادثه بدون تلفات جانی گزارش شد اما به این واحدها خسارت مالی بسیاری وارد آمد که علت اصلی وقوع آن در دست بررسی قرار دارد.

 

اخبار مرتبط:

انفجار در ذوب آهن استان سمنان